illamående .

Hej!

Igår åt jag väldigt lite (inte med mening) och krökade på kvällen. Så imorse när jag vaknade vid 5-tiden mådde jag jätteilla! Så när jag kom till jobbet gick jag ner på toaletten och fick kväljningar tills det kom pyttelite galla. Det var verkligen hur äckligt och obehagligt som helst men direkt efter mådde jag bra, så jag fortsatte jobba.

Sen kom det tillbaka och har hållt i sig hela dagen och jag mår jätteilla och har ont i magen, men är varken dålig i magen eller kräks... Jättekonstigt!

Idag har jag ätit;
Ett hårdkokt ägg
En kopp te med mjölk
Lite naturell yoghurt med linfrön, solrosfrön, russin, kanel, socker, plommon (sammanlagt ca 2dl)
1/4 calzone utan skinka med annanas
1dl vitkål

Min kvällsvikt idag är 57.7kg, men det är antagligen bara vätska och mat-brist för jag har gått upp utseendemässigt och är superfet nu :'(

Puss!
V


Kommentarer
Postat av: amlikethis

Vad jobbar du med?:)

2011-12-04 @ 10:12:07
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Postat av: amlikethis

Sv: Okej, änd roligt:)Hur många år är du?:) Nej jag har inte en chans att skippa frukosten längre. Det hade jag inte ens tänk på men det lät vettigt!

Jo, det med BMI har jag hört förut. kram!

2011-12-04 @ 13:27:00
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0