it's kind of a funny story .

Hej!

Idag har jag varit på lussefirande på min lillasysters skola, sovit, städat, handlat på Ica, handlat på Coop, handlat på Ikea och tittat på en film.

Den heter it's kind of a funny story och va helt okej. Det va en komedi/drama som handlade om en ung kile som va deprimerad och självmordsbenägen. Lite Feel-good-film. :)

Nu ska A jobba med sitt företag och jag ska väl försöka sova... Är så sjukt uttråkad nu för tiden. Det känns som jag inte gör något vettigt med mitt liv! :(

Jag kanske borde ta tag i mitt liv och göra saker jag tycker om och är spännande... Inte bara vara! Det krävs ju en del uppoffringar då!... Så vi får se.

... jag vill ha en privat blogg med lösenord på!
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0