jag ser det snöar .

Hejjjjj allihopa!
Nu är jag såå lycklig och det snöar ute i vårt vackra Göteborg! :) Jag och A gick ut och kastade snöbollar precis och pussades lite i det fina vädret. Som tur är är det stora snöflingor som faller långsamt så att det blir extra fint och mysigt... Jag väljer att tänka bort slask och snöblandat regn!
Nu ska vi strax gå och lägga oss och jag har idag ätit som vanligt igen... Superskönt! :) Jag har bara mått pyttelite illa idag så det är underbart och härligt!
'
Idag har jag ätit:
Frukost: En Yoggi vaniljyoghurt m. crunchies. 1/2 banan.
Lunch: 2,5 Lussebullar med saffran.
Middag: En liten tonfisksallad ifrån I love pizza.
'
Imorgon ska jag ta passfoto och förhoppningsvis julmysa riktigt mycket med min pojkvän och familj!
Lots Of Love
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0