long time no see .

Hej!

Ush va jag har varit dålig på att blogga och inte gjort något för att bli smal ALLS! :(

Som tur är har jag inte gått upp i vikt (peppar peppar ta i trä) utan jag ligger kvar på Max 58.9kg, så det känns skönt!

igår hade jag en megafrossa på oreos, choklad och chai-latte. Galet gott men jag blev proppmätt efter typ 10min, så det var väl ändå tur. Jag har varit jättedålig på att äta mat, jag åt mat igår och innan dess kommer jag inte ihåg (om man inte räknar Thai, tacos och pizza som jag äter nästan varje dag). Men nu för tiden håller jag mest på med fetto-fasonerna att äta mig mätt på
godis etc och jag är därför alltid sugen men typ aldrig hungrig. :s

Imorgon börjar jag 05.30 men efter det kanske jag ska träffa C och fika med henne och sedan blir det middag och krök hos en killkompis.

Hörs ikväll med dagens in (blir ju aldrig något ut)!
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0