victorias secret fashion show .

Hej, long time no see!
Jag har haft fullt upp nu i juledagarna, men jag fick en liten lucka nu att blogga på!
Hoppas ni har haft en underbar jul! :)
Jag såg victorias secret fashion show idag och FYYY va smal Karlie Kloss va!!! USH RIKTIGT DÅLIGT FÖREDÖME FÖR OSS VS-ÄLSKANDE TJEJER!

Riktigt äckligt tycker jag... jag har ju inte anorektiskt smalt ideal!



Fy för Victorias Secrets nya ängel! Och castingansvariga sa att hon var "perfektion". A big fat NO!
PUSS
V

Kommentarer
Postat av: S

Sv: ja min jul jätte bra! kul att din jul också var bra puss<3

2011-12-27 @ 01:04:07
URL: http://twoofme.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

jag har inte sett showen men några bilder har jag sett på henne nu och jag håller fullständigt med dig!! jag har inte heller sånt där benknote-ideal, och hon passar ju verkligen inte in där när dom inte ser hälsosam ut! :( ledsen man blir när dom tycker att sånt är perfekt..

2011-12-28 @ 19:02:32
URL: http://awishtobeskinny.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0