billig trip .

Goood morgon!

Nu sitter jag i bilen med A, hans mamma och gudmor på väg till Ullared. Vi aka handla saker till lägenheten, så blir typ julsaker, fryspåsar och lite övriga billigheter. Jag tycker det är jätteroligt att gå omkring där och titta på människor och shoppa! :)


Idag kommer jag säkert blir grinig och hungrig (be aware A!) för jag har ju en nyttig vecka, så kan inte äta kexchoklad eller något gott & energifyllt utan jag har med mig MORÖTTER! som någon j*vla växtätare - typ kanin. Men men, vill man vara fin får man (och alla i ens närhet) lida pin! ;)

Förövrigt mår jag bra... Bara helt craazy much sugen på kaffe!

Puss puss
V


Kommentarer
Postat av: tictactoe

Hoppas att ni får en trevlig resa & att du hittar mycket! :) Fattar inte hur du klarar dig på morötter, för när jag är där så bloir jag aobanligt hungrig o lätt grinig just för att det tar så mkt energi att shoppa :-P Så det blir alltid en stor fika på cafét som ligger innan man går in i det stora varuhuset.



Va bra att du slutade försöka spy, för det är så idiotiskt att börja typ som att börja röka. Man vet att det är dåligt för en så varför börja? Ner i vikt går man inte av det heller. Jag ska verkligen försöka sluta.



Gbg är fint :) Jag är också en familjemänniska men det lockar mer att bo i storstäder än lilla Borås ;)

Japp, jag ska studera så det blir sthlm eller uppsala tror jag :)



Du kan ju lägga upp kort på det du köper idag ;)

kraam

2011-11-09 @ 14:07:06
URL: http://tictactoe.blogg.se/
Postat av: anna

Haha precis! Älskar att känna mig på topp när jag shoppar. Att allt bara sitter bra på kroppen. Då känner jag mig så snygg o självsäker!



Mina nyckelben har börjat synas mer o mer och det är en sån härlig känsla! Jag försöker alltid se mig i en spegel om jag går förbi för att kika på dom, haha.



Hoppas ni får det kul på ullared! jag ska förhoppningsvis dit nästa vecka :D



<3

2011-11-10 @ 10:22:26
URL: http://villblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0