god morgon .

God morgon!

Nu har min kärlek åkt till Stockholm på möte och kommer hem imorgon och dä ska vi gå på Melissa horn på konserthuset :) Nu sitter jag på jobbet. Började 7.30 och slutar 21.00. :/ segt. Men det är två olika jobb så det blir roligare då. Igår blev det nacos istället för tacofyllning och inget godis efter... Jag somnade :p Drack en dl julmust light vilken jag inte tyckte va lika god som vanlig :'(

Jag är inte längre sugen på godis och typ aldrig hungrig heller! :( det är jättetråkigt men ändå fruuktansvärt skönt att inte känna att jag verkligen måste äta något för att inte bli en total bitch. Ikväll ska jag förresten lägga upp lite thinspo-bilder för min blogg ser så tråååkig ut nu när jag bara bloggar från telefonen!

Jag funderar förresten på att starta en privat blogg... Haka på trenden ;) tycker bara det känns ovärt om ingen skulle läsa den haha! :)

Puss
V


Kommentarer
Postat av: Little J

Gör det :) Vore kul ^^

2011-11-16 @ 15:49:18
URL: http://minimalistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0