h j ä l p .

Jag fullkomligt ääälskar julmust, apotekarnes är den bästa... Men jag vet inte om jag vågar "förstöra" traditionen genom att dricka light. Har ni druckit lighten? Är den lika underbar? :)


Förresten kan jag summera min dag med B R Ö D, vilket är det enda jag ätit Drack oboy imorse och åt två frallor med källarrökt på och sedan åt jag 1/2 chiabatta med källarrökt till lunch och till middagen blir det andra halvan. Whats happening?!


Jag yror att jag måste komma på någon bra ide och typ ändra mitt liv totalt - eller så börjar jag träna!!! Varför gör jag inte det än liksom?!

Just nu är jag heeeelt off-track och måste komma tillbaka. Any idéas?
Jag ber er verkligen om alla tips & råd jag kan få!!

Puss!
V


Kommentarer
Postat av: Little J

Jag dricker bara lighten nu, började i år.. Och jag känner inte skillnad, inte på apotekarens iaf :) <3

2011-11-02 @ 18:19:43
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Postat av: ed

Sv; Ja den är underbar! :)

2011-11-02 @ 19:19:29
URL: http://littlebitthiner.blogg.se/
Postat av: tictactoe

Ooooh nooo, det vill du inte ha!! Det är ju BRA att du fortfarande kan njuta! Jag skulle göra allt för att få tilbaka min syn på mat som jag hade innan jag blev ätstörd. Att känna ångest är ju ingen trevlig känsla och det kan innebära att man inte blir ngn trevlig person. Ibland har jag liksom blivit sur under fikan p g a min ångest och det kan ju inte vara så kul för de som fikar med mig! :-/



Så snälla försök att bevara det att du fortfarande kan njuta av dem, jag kämpar mig dit också! :-)



Jag tycker att det börjar ljusna för mig, nedstämdheten börjar lätta och så har jag fått lugnande att använda mig av så det går åt rätt håll.



Hur är det med dig annars? :-)

kram

2011-11-02 @ 19:36:34
URL: http://tictactoe.blogg.se/
Postat av: W

det är ingen jättestor skillnad på light och vanlig must, men så är jag inte heller en sån som känner så mycket skillnad. Men det är väl värt att dricka light? Så kanske du kan unna dig vanlig på julafton eller nått ;)

2011-11-02 @ 21:21:08
URL: http://proanalife.webblogg.se/
Postat av: Ida

åh vad bra att det finns sån light!! hoppas den är god bara. cocacola zero är ju mycket mer lik i smaken än cococola light exempel, tycker jag. plus att zero är färre kalorier, toppen ! B-)

svar: men då är du ju smal! <3

2011-11-04 @ 23:20:05
URL: http://awishtobeskinny.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0