sista timmen .

... På denna onyttighets-vecka! Imorgon kör jag på stenhårt och ska ha en HELT nyttig vecka. INGENTING onyttigt alls... vi får se hur det går bara. Jag ska iafl börja min dag med lite träning på Sportlife och träna i två timmar tänkte jag. Sedan ska jag jobba några timmar tills fotbollsgalan på kvällen. Får ta med mig nyttigheter såsom morötter eller frukt att äta då. Och så ska jag ha med mig två 50cl-flaskor vart jag än går så att jag dricker bra.
Anledningen till att jag ska ha med mig två stycken är för att jag förhoppningsvis då kommer tänka att det är väldigt tungt och därför "behöva" dricka ;) Imorgon ska jag även väga mig och sedan inte väga mig förän nästa måndag. Jag ska också ta mina mått... gjorde det i somras senast och har gått upp rejääält sedan dess! :'(
Jag ska verkligen hålla mig denna veckan och sedan förhoppningsvis efter det känna att mitt sug är liiiite mer borta. Sedan ska jag återgå till mitt "vanliga" liv fast med mindre sötsaker såklart! :)
ÅÅH jag är sååå taggad inför denna veckan asså! :D
V

Kommentarer
Postat av: tictactoe

Det är ingen fara, bättre sent än aldrig :-)



Jag har också haft en sjukt onyttig helg, men det är sådant som händer! Varför vill du ha tankar som hindrar dig från att äta onyttigt?



Jo jag klarar mig utan lugnande, tycker inte att det funkade direkt bra heller man blev bara seg i kroppen.



Ja, vi får dela med oss men jag kommer inte att peppa dig till att bli mer ätstörd så att du vet. Jag försöker att bli frisk och hoppas att fler väljer den vägen också!



Varför vill du gå ner i vikt? Du är ju redan smal! Vill du verkligen ha ångest för varje måltid? Ätsörningar förstör livskvalitén, det är inte värt det bara för att man vil gå ner i vikt.



kram!

2011-11-07 @ 12:12:40
URL: http://tictactoe.blogg.se/
Postat av: W

lycka till!

2011-11-07 @ 20:03:07
URL: http://proanalife.webblogg.se/
Postat av: Ceros

Lycka till! :D Kram<3

2011-11-07 @ 21:46:17
URL: http://ceros.blogg.se/
Postat av: Ida

svar: nae åh vad söt och underbar du är!! jag ska försöka att inte tänka så om mig själv :* inte du heller?! :))) vad bra det lät med nyttig vecka, det skulle jag behöva.. dock ska jag och kompisarna ha filmkväll imorgon, så då lär det slinka ner en hel del. usch, borde stå emot, men orkar inte. håller igen på dagen ist. jag letade efter light julmust idag men kunde inte hitta det! :( iaf inte i liten flaska :)

2011-11-08 @ 00:19:06
URL: http://awishtobeskinny.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0