sömnproblem .

God morgon, eller ska jag säga natt typ?! Jag skulle egentligen börja 8, så gå upp 06.30 men vaknade av mig själv (?) vid kvart över sex och då hade min chef smsat för att säga att jag börjar 10.30. Så nu kan jag inte somna OM PÅ MORGONEN. vad händer med mig?! Straff för min icke-fasta igår kanske ;)

Jag ska iafl cykla till jobbet idag... Tar ca 30 min så det går typ lika fort som spårvagnen med byte.

Jag vill sova nu! Och så vill jag ligga och mysa med min katt tills jah somnar, så jag ska leta rätt på honom nu. Och böir väl antagligen piggare på det köpet med! :(

Det är för mörk för att jag ska våga gå ut på en promenad och jag har verkligen inte sovit 8h än så min kropp vill somna om! :(


Mycket :( denna morgon, men det blir säkert bra ändå!
V


Kommentarer
Postat av: anna

det är ju skönt att vara vaken tidigt på morgonen :D jag var ute o sprang vid sju imorse :D



hur var det i sthlm?

puss

2011-11-01 @ 09:12:36
URL: http://villblismal.blogg.se/
Postat av: Little J

Hoppas du får en fin dag :) <3

2011-11-01 @ 12:20:56
URL: http://minimalistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0