sötsuget over the rainbow .

God morgon! Försov mig igår och jobbade hela dagen. Jag vägde 59.6kg och måtten får jag försöka ta idag :)

Igår tog jag en promenad en bit till jobbet och åkte spårvagn resten... Idag ska jag gå hela vägen. Jag räknar inte kalorier nu denna veckan utan det är bara nyttigt som ska gå in.

Gårdagens:
1 banan
3 clementiner
(1 riesen)
1.5 dl potatismos
1 bit torsk ryggfilé
1 broccoli
1 bit pumpapaj
1 morot
1/3 gurka
1 dl holiday-dipp
1 kopp te med mjölk & honung


Nyttigare än en vanlig day in V's life!

Puss
V


Kommentarer
Postat av: Ceros

Sv: nej inte särskillt, sen i Juli men har inte skrivit så mycket på senaste 2 månaderna:) Kram

2011-11-08 @ 22:14:55
URL: http://ceros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0