sunday night .

God kväll!
Vila i frid Lasse Brandeby! <3
Nu har jag kommit hem ifrån jobbet och ska umgås lite med min käresta :)
Imorgon bitti ska jag träna med min jobbarkompis Amanda och det ska bli asskönt att få träna lite! Tjooho!
Imorgon börjar en ny utmaningsvecka och det blir då att:
  • Träna minst 30min varje dag.
  • Äta 1 grapefrukt och kaffe/te till frukost.
  • Inte äta bröd, ris, pasta eller potatis.
  • Inte ha socker i te, kaffe, latte något.. Inte ens suketter (Honung går bra i anti-bakterie-smoothien)
    Jag hoppas och tror att detta kommer gå super!
NU KÖR VI!
V

Kommentarer
Postat av: K.

Hej fina du!

Snodde den bilden till inlägget till min blogg, hoppas de va ok! ;)



Ta hand om dig och lycka till!

2011-11-30 @ 10:06:04
URL: http://stride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0