tidsoptimisten .

Ja, vad ska jag säga? "lyckades" somna om efter två timmar och ställde om mitt alarm i sömnen, igen. Så jag försov mig. Klädde på mig, tvättade mig under armarna och i ansiktet och borstade tänderna på 10min och sedan sprang jag till spårvagnen där jag sminkade mig, borstade och satte upp håret OCH målade naglarna. Så nu är jag klappad och klar för en klämtjäck dag som värdinna. När jag slutar blir det brunch och flytt i nya lägenheten (förbränner kalorier iafl) ;)

Hur går det för er? Mycket bättre än för mig hoppas jag!
V


Kommentarer
Postat av: anna

haha shit vilken stressig morgon!! hur hann du med att måla naglarna och låta det torka? :o



Ja precis, när jag va i sthlm gick vi på stan i nio timmar, stannade en snabbis för lunch bara :D



puss

2011-11-02 @ 08:41:17
URL: http://villblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0