unna-mig-allt-i-hela-världen-vecka .

Heej!
Förlåt att jag varit så dålig på att blogga det senaste... har haft en unna-mig-allt-i-hela-världen-vecka så det har varit massa pizzor, thaimat, tacos, godis, chips, fika och frallor i mängder!  Thinspirativt va? ;)
Det har varit så himla mycket med flytten, jobb och så så det har inte blivit av att jag har bloggat... har självklart kunnat från min iphone, men jag tycker att min blogg har börjat bli så tråkig utan bilder och allt!
Nu är jag iallafall tillbaka och har ikväll en hemmakväll heeelt ensam - hatar att vara ensam hemma och ensam at all. Så nu sitter jag i soffan och ska jobba lite hemifrån och sedan blir det lite film, tv och godis. På måndag är min ohälsosamma vecka slut, så då får jag vara nyttig :) Idag har jag jobbat morgon och sedan lunch-fikat & umgåtts med lilla C, vilket var jättemysigt!



Jag kommer med största säkerhet att uppdatera ikväll igen för att ha något att göra :P
Skönt att vara tillbaka!
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0