vill inte .

OBS! Pessimistinlägg.

Jag vill inte vakna innan klockan åtta på morgonen!

Jag vill inte bli sjuk, för jag känner att något håller på och smyger sig på nu.

Ja, där va det pessimistiska slut för stunden. Nu ska jag gå av och byta spårvagn och sedan om 32min har jag 14 timmars arbetsdag framför mig. Jippi - noot!
Klockan ett tänkte jag sova en timme iafl, det blir nog skönt om jag får ro till det på jobbet. :)

Imorgon ska jag sova ut riiiiktigt länge - tills jag vaknar av mig själv hoppas jag! Sedan ska jag göra mig iordnindning länge och dricka en nyttig & bakteriedödande smoothie - lägger upp receptet senare!

Nu blir det jobb! Puss & ciao!
V


Kommentarer
Postat av: Ceeeros..

Har skapat en ny blogg, förklaringen finns där:) Kram<3

2011-11-20 @ 12:49:40
URL: http://cerosfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0