femtioniokommanoll .

Hej darlings!
Jag har hittils bara hunnit äta frukost, gråtit till Opera's show och tittat lite på en romantisk komedi med pojkvännen... han var tvungen att gå till jobbet nu precis, så det blev inte hela filmen.
Imorse ställde jag mig på vågen och den visade 59,0 kg!!! WOOHO! Det går neråt! :D Igår blev det några extra kalorier då jag unnade mig en skål med hallon, en extra kopp te, 9 godisbitar och 2 geisha. :D Jag har aldrig avnjutit godisarna så mycket och de har aldrig smakat så bra innan... heeelt sinnes! Men jag är stolt över mig själv att det bara blev några få! :D
Nu ska jag vänta på att mina systrar och pappa kommer hem så att jag kan få prata lite med dom och se min ena systers skolfoton som har kommit på posten idag. Sedan blir det en powerwalk idag igen, men jag vet inte om jag orkar gå i två timmar som igår... kanske bara blir en timma idag.
Take care!
V



Kommentarer
Postat av: vitamin

sv: slarv fel haha tack för att du märkte det, det ska stå 55.1 kg

2011-10-14 @ 15:26:52
URL: http://vitamin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0