femtioniokommaett .

God morgon!

Det blev inget frukostjobb idag heller... À kom hem inatt vid halv fyra och jag kunde inte somna om förän vid halv sex (började jobba kl 06).

Så nu började jag kl 13 idag men försov mig så börjar vid tre istället tänkte jag. Jag hann iafl väga mig och vågen stog på 59.1... Det är ju under 60 men det står galet stilla just nu!! :( det måste börja hända något! :'(


Idag jobbar jag till 21 så jag får blogga lite senare igen. Helgens kalori-räkning har varit hopplös och jag har verkligen sugit på att räkna och komma ihåg vad jag ätit. tror iafl att det har gått ganska bra... Igår kanske det blev lite över vad jag bör äta... Så vi säger 1500 då med. Vilket innebär att jag idag ska äta 600 kcal. Har nog redan floppar det med frullen! Oboy och nybakad hemmagjord vit fralla! :p


Haha hörs sen!
V


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du har det jättebra i Stockholm nu :D

Vem ca det ni skulle se?



Men Göteborg är ju jättemysigt, förstår att du vill bo kvar där!!

Jag har inte varit där sen i slutet på sommaren :(



<3 <3

2011-10-24 @ 11:56:36
URL: http://villblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0