femtioniokommafem .

God morgon!


Yeees, you heard me! Dagens vikt är alltså 59.5kg, vilket jag är sååå nöjd över! :)
Som jag skrev i detta inlägg innan jag åkte så var mitt mål att när jag kommer hem igen väga under 60kg. jag har lyckats!
Men dock vet jag verkligen inte hur  jag har lyckats med det eftersom jag har tillåtit mig själv att äta precis vad jag vill!


Mitt dagsintag dessa två veckorna har bestått utav:

Frukost: Honeypops / cocopops /milkshake och bröd

Lunch: Kycklingrulle / semit (turkiska sesambagels med nutella eller gladakon-ost) / nudlar vid regn

Middag: Kycklingsallad / Tonfisksallad / Mat på restaurang / Gryta med sallad / Burgerking / Pizza

Övrigt: Alkohol i mängder / Choklad i mängder / Ostar i mängder / Chips i mängder 
 



Nu har jag min sista dag i Alanya för denna gång och jag ska utnyttja den väl med middagar och shopping!
Vi hörs imorgon när jag är hemma igen!

Vi kan om vi vill!
V


Kommentarer
Postat av: W

Oh va roligt för dig!! Vad avundsjuk jag blir, vill också nå de siffrorna.

2011-10-11 @ 21:13:17
URL: http://proanalife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0