femtoniokommanoll .

Nu är det måndag igen och jag har vägt mig. Vågen stod på 58.8, 58.9, 58.8 och det är klart att den då stannar på 59.0. Självklart. Men vågen visar bara siffror så jag får ta det med en nypa salt... Går det när de j*vla siffrorna tränger in i huvudet och gör en så otroligt fixerad?

Idag hade jag tänkt att jag skulle ha en fasta... Vaknade och var superhungrig så får se hur det blir med det. Jag ska ändra det till en frukt & grönt-fasta och givetvis ta bort tillåtelsen att få dricka cola light, vilket innehåller asgiftiga aspartam som är cancerframkallande... Det är ju typ ingenting naturligt i dem så varför dricka det när man ska rena sin kropp? ;)


Jag ska snart ut på en morgonpromenad med mamma och lillasyster... Blir en långsamwalk eftersom hon är så liten och inte kan gå fort. Men bättre det än inget!

Talk 2 U L8er!
V


Kommentarer
Postat av: tictactoe

Du låter verkligen som en omtänksam person & dina vänner ska skatta sig lyckliga att de har dig som vän! :-)Visst är det bästa att umgås med dem, men jag känner inte att det skulle ge mig något. Just nu är jag bara besviken på dem.



Nej, jag kan inte äta något onyttigt utan att få dåligt samvete eller ångest. Men det hindrar mig dock inte från att göra det ibland eftersom att jag vill kunna unna mig. Nästa steg blir att slippa få ångest över det! Hur är det med dig? Kan du det?



Hatar också när siffrorna fastnar i huvudet, därför har jag slutat väga mig så ofta.



Hur liten är din lillasyster? :) Lät som en mysig promenad!

kram!

2011-10-31 @ 12:55:25
URL: http://tictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0