femtioniokommafyra .

Hej!
Nu sitter jag i köket och laddar min telefon som jag inte gjort under natten... Så därför ska jag passa på att göra mina efterlängtade portionspåsar med frukost. (Lägger upp receptet senare) Men jag ska inte äta dom än, utan det får bli efter min powerwalk! ;)

Jag hittade några lågkalorirecept jag tänkte lägga upp och kanske börja göra någon gång i veckan - är det något ni vill se på bloggen?




Nu är det en ny vecka och nya tag så som vi viktminskare alltid säger! Därför började morgonen med invägning. Vågen stog idag på 59,4kg så jag är ändå nöjd. Lite ups and downs måste man ju ha!
Jag tänkte också börja mäta mig en gång i månaden, så det börjar jag med den 1 november.
Nu blir det müslipyssel & powerwalk!
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0