dagens .

God kväll alla fina kämpare där ute!
Nu sitter jag i min soffa och myser med min katt, en filt och fjärrkontrollen på högvarv. Det är Kaos i båstad på 5an och Miss secret Agent på 6an... ingenting jag vill se något av egentligen, men jag har en mysdag idag! Ska äta en grapefrukt och te nu och zappa lite till. Sååå härligt! Jag älskar när det är höstrusk och man sitter inomhus och myser med te eller någon varm dricka/toast och hör hur regnet smattrar mot fönstret! Åååh!



Idag är jag nöjd över min dag mat och träningsmässigt.
Frukost: Crunchys m jordgubb, jordgubbsbitar och mjölk =520 kcal
Lunch: Naturdiet caffe latte shake = 180 kcal
Middag: 1dl ris med torsk och sås = 240 kcal
Kvällsmat: en kopp te med mjölk och suketter och en grapefrukt = 57 kcal
Övrigt: några sockerfria jordgubbstuggumin
In: 997 kcal
Ut: 370 kcal (pw 7,6km, 50min)
Har jag tid och ork snart ska jag göra mitt pass jag har kombinerat själv på wii fit plus. Men det är ju fortfarande det här med "oh you've gained weight" jag vill inte :( Vi får väl se hur det blir med den saken. Hör av mig innan det blir nattdags iallafall!

Jag hoppas ni har det mysigt i höstrusket!
V


Kommentarer
Postat av: Edet

sv: Tycker det för det mesta är skönt när hon finns här <3

2011-09-06 @ 21:45:32
URL: http://bonejerk.blogg.se/
Postat av: Little J

Aha okej ! A, jag med 165 ;) Haha..

Då borde det vara muskler! :)

A, kan ha med mensen att göra. Min började idag så vågar inte väga mig :( Kan gå upp typ 4 kilo. Det är helt SJUKT! :O

Förstår dig precis, så har jag känt många gånger! Man får försöka ta sig ur det dock.. Eller "take a day off" typ. Och sen samla upp sig igen :P

Ska ha en "uppsamlingsdag" imorn tänkte jag ;)

2011-09-06 @ 22:32:15
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart kan man köpa naturdiet shake? :)

2011-09-07 @ 07:56:46
URL: http://proanalife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0