det går bra nu .

Nu går det bra igen! Har klarat mig på alla punkter utom sömnen... men tänkte "straffa" (på ett snällare sätt) mig själv för det... alltså kompensera eftersom jag oftast inte har tid att sova mer än 5 timmar då jag jobbar asset av mig (oh, i wish)!
Men jag ska klara det... bara 12 dagar kvar till Alanya och jag måste tappa så mycket fett på min just nu äckligt feta kropp. JAG VET INTE VAD SOM HAR HÄNT MEN JAG HAR BLIVIT EN SÄL! :( Jag har aldrig varit så här fet och onöjd med min kropp... det är nästan som om jag inte bryr mig om mitt utseende längre.
... men jag lovar er och mig själv att jag ALDRIG ska sluta bry mig, för det är en strävan och ett mål som håller oss levande. Visioner & visioner!
Nästa vecka ska jag vara en exemplarisk tjej och en förebild för mig själv. Det är mitt mål. Jag vill och ska gå ner synligt. Det behöver inte nödvändigtvis vara mycket. Bara jag ser en skillnad och inte känner mig plufsig som jag gör just nu.

Jag vill också säga att jag har världens bästa pojkvän och han gör mig såå lycklig!





Hörs kanske snart igen, annars blir det imorgon! Då jobbar jag 7-12.30 och 17-21! Wooho, nästan ledigt :P
V

Kommentarer
Postat av: Lk

Svar: slapperioder har vi alla! Nu kan det bara gå bättre, ellerhur! Börja ditt oslappande med 25 sned situps på var sida och 50 vanliga. Brukar kännas bättre:-) kram



Tack för frågan, svarar snart!

2011-09-16 @ 07:35:07
URL: http://livskalabalik.blogg.se/
Postat av: Isa

Du kopplar många stora värdering med din kropp och får kurvor att låta otroigt negativt, istället för att enkelt konstatera att du kanske väger lite mer just nu. Om du kan se målet som en självklarhet och varje steg åt rätt håll som en bit på vägen så kommer du att nå målet! Svårare sagt än gjort kanske, men om du nojar och nedvärderar dig själva kommer du göra det svårare för dig...



Du är jättefin som du är nu, din kropp är super! Alla som ser bilderna som du har på dig själv här på bloggen kommer att hålla med mig.



Vad heter Kvinnan på bilden btw? Hon är otroligt vacker! :)

2011-09-19 @ 10:30:30
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: anna

Dert är bra tankar du har!! kör på!



Hur går det för dig?

Förlåt att jag har varit så off, men det händer så mycket just nu i livet :/ <3

2011-09-26 @ 13:35:17
URL: http://villblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0