en tråkig vanlig dag .

God kväll!
Idag har det varit en låååång vanlig och ganska tråkig dag. Har jobbat, ätit, gått i 30min och varit hemma och slappat... men inte på ett skönt sätt utan bara tråkvanligt! :(
Har det gått bra för er idag ?
Nu ska jag skypa med min moster lite till och sedan gå upp och sova... Imorgon blir det morgonyoga och lite kcal-förbränning... Jag ska faktiskt gå ut och försöka jogga lite också kom jag på nu! :D Jag kan ju inte jogga eftersom jag itne har någon kondition, men det är ju alltid skönt att ta ut sig till max! Sen blir det promenad till jobbet och en kvällspromenad. Jag har ju bara tränat en gång idag och noll gånger igår, så för att klara uppdraget blir det mycket träning för min del nu! :)
Puss
V

Kommentarer
Postat av: Isa

"droger" låter värre än vad det är, alkohol är ju också en drog och jag skulle faktikt aldrig tillåta mig själv att ta något "tyngre" preparat. Olika typer av röka, svamp och alkohol är allt så det är ingen fara :)



Lycka till med träningen :)

2011-09-09 @ 08:06:26
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0