hej hej .

God Kväll!


Idag har jag haft en faaantastisk dag (med)! Vi va ute igår och det va hur kul som helst... självklart skulle A och min mosters kille Y beställa in ett helrör PLUS shots och några timmars förkrök, så det var onyktert men väldigt roligt. Vi stal en radda med säkert 30 ballonger hem, det var gaaalet kul! :)


Vi vaknade vid tio och gick upp 10.30 för att äta frukost på balkongen och sen gick vi ner till stranden och myste. Efter det gick vi hem igen och fixade oss, åt nudlar och sedan gick vi på stan och kollade in shopping och åt kebabrulle . Jag har blivit kääär i en Tori Burch plånbok i läder... kostar tyvärr ca 1000kr och två väskor för ca 1500kr styck. Men jag ska köpa en marinblå "weekend-bag" Longchamp för typ 400kr och ett par vita converse (låga) för 180kr!!! antagligen inte äkta, men de är exakt likadana... och så blev jag kär i en sån jacka som heter nästan Nickelodeon och ser ut som en glansig Moncler-jacka med rävpäls på. JÄTTEFIN OCH SKÖN, men dyyyyyyr och kanske lite för kort. Jag ska köpa ALLT det andra iafl, annars kommer jag ångra mig :(


Nu är vi hemma från staden och ska bara äta godis, chips och dricka cola, iste och granatäpplejuice som jag precis köpte. Vi ska titta på film och slappa nu... och så ska jag nog försöka läsa ut min underbara lesbiska bok! :)



PUSS
V


Kommentarer
Postat av: Puss! älskar dig min underbara dotter!

2011-10-01 @ 21:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0