imorgon åker jag .

Hej alla godbitar!


Imorgon åker jag som sagt var till Alanya på en 14-dagars semester. Wooho!

Jag ska hem och packa ganska snart, köpa p-piller, tvätta, städa rummet, passa barn 16.30-18.00, ha avskedsmiddag, föra över bilder från kameran till datorn, lägga upp thinspo som tidsinställda inlägg och MYCKET mer! Det ska bli så skönt att bara komma iväg och få slappa lite i solen :) Hoppas vädergudarna är med mig bara!


Jag kommer självklart att uppdatera och blogga när jag är där...kanske inte så mycket, men jag kommer ha internet så någon gång kommer det bli av. :)



Nu under de kommande två veckorna kommer jag bara götta på och äta glass, godis, god mat, hemlagat, restaurang, nybakad baguette på morgonen och preciiis vad jag vill. Jag kommer försöka promenera varje morgon med min lovely moster och det kommer förhoppningsvis bli lite motion när vi ränner på gatorna, shoppar och utforskar området.


När jag kommer hem däremot ska jag gå på en 20dagars detox utan alkohol, tobak och godis. jag ska kanske äta på fredagar och lördagar... och dricka enorma mängder vatten. :D Då blir det nya tag och en j**vla massa träning!



Vi hörs ikväll igen när jag har packat klart.
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0