morgonträning .

Hej kära ni!
Imorse gick jag upp klockan 10 och körde en timma yoga. Innan det åt jag ett plommon för att kroppen ska veta att jag har vaknat... If you remember från Tips & Trixs. Förbränningen sätter ju igång igen efter sömnen om man äter något litet. Jag tyckte att ett plommon (30kcal) var bra för att det går fort för kroppen att förbränna det, så slipper min energi ifrån träningen tas utav plommonet istället för mitt fett. Sen ville jag inte äta något för litet heller så att kroppen inte ska reagera på att jag har vaknat och "ätit". :)
Efter Yogan klädde jag på mig osv och tog 10st gröna vindruvor och sen bar det av till jobbet, dit jag också promenerade på en timma. Så nu jobbar jag och spelar The Sims på Facebook och så  ska jag gå hem sen igen 1h och även ta en kvällspromenad på minst 40min...
Jag ska nämligen på middag ikväll hos A's familj för att föräldrarna ska resa till Italien. Kalorierna har en tendens att ticka iväg på fredagskvällarna hemma hos A's föräldrar.

Jag vill även passa på att gratta världens bästa och snyggaste C! Ledsen att jag inte kan komma ikväll gumman, men jag will make it up to you! <3



Vi hörs snart igen!
V

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK älskling!! Du är bäst och jag saknar dig!!!!! <3

2011-09-10 @ 14:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0