resan bokad .

Hej!

Igår köpte jag och A resan till till Alanya så att jag ÄNTLIGEN får träffa min älskade och saknade moster!
Gissa vad vi betalade för ner-resan... 397kr! (per person)
Vi åker den 28 September och kommer hem den 12/10, men det kommer vara betydligt dyrare att åka hem tyvärr :(
Jag måste ju bli smalare till dess... det är ju inte långt kvar tyvärr men ändå!
Och så vet jag inte hur det blir med solningen heller eftersom jag har ett stort brännmärke fortfarande, men som har läkt Jättefint!
Igår gick det väldigt bra, kom under 1500kcal och det ska jag göra idag med. Det är min fredags-och-lördagslimit numera :)
Imorse var jag och mamma på Yoga, vilket var väldigt svårt men otroligt kul... sen har vi flängt runt bland affärer tills nu och nu ska vi titta på film hela familjen och äta gott, baka en kaka och spela lite scrabble. Ikväll blir det hemmamyskväll med familjen, tacos och familjefilmen Rio. Har ni sett den?
SJÄLVKLART SKA JAG TRÄNA IDAG OCKSÅ! Tänkte ta en powerwalk på typ 45min och på min crosstrainer någon halvtimme :)
Det känns som att jag är så dålig på att blogga just nu. Är det något ni vill se/höra mer eller mindre om osv?

Puss
V

Kommentarer
Postat av: Little J

Haha a han är jättesöt, albino :) Gört ! ;)



Mm.. Är yoga svårt? Jag har aldrig provat, men det verkar spännande! :) Jag cyklade inte.. Vågade inte..

Har sjuk huvudvärk idag, men har gått i ca 1 timme idag iaf.. Det var jobbigt nog.. Vill inte bli sjuk :(



Vad roligt med semester!! FUUUUSK! :P

Jodå, det går bra.. Nu har jag mens så har väl blivit lite mer onyttigt än jag borde. Men jag har inte gått upp av det iaf, tack och lov!

Hur går det själv? :) <3

2011-09-10 @ 14:32:17
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej gumman!



Idag är det jag som har brutit 0:an på mina kilon! Kommer inte ihåg när jag såg de här siffrorna sist, lyckoruset känner ingen gräns!!!



Din blogg är jättefin med en massa fina bilder, gillar den näst sista!



Ses snart, puss puss!

2011-09-11 @ 08:21:13
URL: http://idemand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0