soliga hälsningar från alanya .

Hej ni underbara & fina människor!



Jag sitter nu i vår lägenhet i Alanya... Den är helt fantastisk! Jag ska ladda upp bilder när jag kommer hem. Vi hyr lägenheten på obestämd tid, vilket innebä:r att jag kan åka hit precis när jag vill. Och det är perfekt att åka hit på en liten bootcamp också, för det är billigt och finns inget lösgodis. Och så är chipspåsarna fruktansvärt små!
Lägenheten är på 100kvm och i två våningar med tre härliga balkonger, varav två har en stor havsutsikt... Så gaaalet fint och underbart!



Igår satt vi uppe på den översta och största balkongen och åt middag. Middagen blev väldigt sen och väldigt god. Vi åt "cream-chicken" som min moster kallade det. Det var en gryta med kyckling, grädde, champinjoner, paprika, vitlök och lök och så åt vi en perfekt sallad till med tomat, gurka och rödlök. Det var sååå gott och så drack jag iste till. :)


Imorse vägde jag mig och vågen stog på 60.6kg, så det går ju neråt men är fortfarande långt ifrån okej. Dagens matintag ser ut som följande:
Frukost: Coco pops med mjölk
Lunch: Majskolv med salt (BARA 6kr!!!)
Middag: Kycklingsallad

Sen ikväll ska vi gå ut, så då ska jag dricka vitt vin, rosévin, mojito på balkongen och sedan vad jag blir sugen på ute! Det blir ju en deeeel kalorier, men men. Vi gick hem idag. Inte alls långt, men sjukaste uppförsbacken följt utav en lång trappa. :D Sen ska jag dansa mycket ikväll med!


All cred till dig om du lyckats läsa igenom allt... nu blir det lite thinspiration! :)





Puss & Kram
Stay strong darlings
V

Kommentarer
Postat av: Isa

Hoppas att du får en härlig resa! :)



Tack för namnet, vilket hjärnsläpp jag fick som inte kunde komma på det själv...^^ Och tråkigt att höra om viktuppgången, men du kommer att klara av att gå ned!

2011-09-30 @ 05:49:50
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0