storfrukost .

God middag!
Jag bestämde med mig själv igår att jag skulle äta 250g kvarg med funlight till frukost varje dag. Imorse blev det inte riktigt så tyvärr. Jag åt två mackor med smör & kalkon (med paprikabitar), en skål med jordgubbskräm & mjölk, ett halvt glas proviva hallon granatäpple och ett glas juice. Det var riktigt gott alltihop men jag var helt fettig på läpparna efteråt. ush! I fortsättningen blir det kvarg (minus söndag för då blir det hotellfrukost). :)
Imorse duschade jag så länge och höll på så jag hann inte gå/cykla till jobbet och jag kan inte gå hem heller för jag slutar 21 ikväll. Så det får bli träning ikväll och förhoppningsvis en 30minuterspromenad till mitt andra jobb sen. Jag måste ju klara utmaningen!
Igår åt jag så här:
Frukost: 200g lättkvarg, 1skiva Wasa husman = 155 kcal
Mellis: 1dl kaffe = 1kcal
Lunch: 1st nutrilett brownie, 1 cola zero = 232 kcal
Mellis: 50g lättkvarg med funlight = 30 kcal
Middag: 1 portion flygande jakob = 451 kcal
Efterrätt: 1 msk kladdkaka = 50 kcal?
Nattamat: 2 mackor, en kalkonbit och smör, messmör, 1.5dl jordgubbskräm, 1dl mjölk = 485 kcal
In: 1351 kcal
Ut: 69 kcal
Totalt: 1282 kcal
Idag ska jag vara lite nyttigare. Min gräns på 1000kcal står jag fast vid och den ska jag hålla till punkt och pricka idag! :D
Stay strong
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0