update .

Nu sitter jag på spårvagnen på väg från stan till min "ögonfransteknolog" som de kallar sig. Jag ska bara fylla på idag, så blir inte där länge. :) Jag åkte till stan för att köpa lite saker inför resan och fy va tråkigt det var!!!!!!! Ingenting satt fint (dock skönt att jag kom i de minsta storöeksrna jag hittade förutom jeansen på barnavdelningen). Jag köpte en blus, ett par shorts och två par jeans... Och något piller på Apoteket för uppsväld mage som min nagelteknolog tipsade om. I stan fanns inte ett enda klädesplagg som inte var svart, brunt, beige, orange eller senapsfäegat. Fan. Jag orkar inte behöva tvätta imorgon. Imorse upptäckte jag även at mina ppiller är slut för att det är mensdax. Jag hare inga hemma sp åkte gör att hämta ut nya. Se är slut hos lev era rören och jag får inte köpa något annat utan recept. Pillrens har varit slut i två veckor också så de är slut överallt. Jippi!!!! inget sex på tre veckor och mens under semestern. Kan det bli bättre?!?!?! Nu är jag arg, ledsen och väldigt kissenödig, så vi hörs senare. V

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, vi ska bli smala! Vi ska lyckas.



Åh, okej! Jag är 17, 18 om 3 månader :) Vad jobbar du som? Eller går du i skolan?



Åh. Du är för fin, det värmde faktiskt. Tack. Och jo, Göteborg är världens bästa stad, längtar tillbaka<3

2011-09-26 @ 19:38:25
URL: http://iwantbones.webblogg.se/
Postat av: Lina

WHAT!? FEM JOBB? Hur orkar du? Fan vad grymt. Vad vill du plugga?



Jag går på gymnasiet, handelsprogrammet. Jag har aldrig jobbat, men vill nog sommarjobba nästa år tror jag :) Har inte riktigt vågat innan..



Nej, har ingen bild, än. Har ingen kamera... :(

Puss!



2011-09-26 @ 21:31:09
URL: http://iwantbones.webblogg.se/
Postat av: Little J

Det är lugnt, har haft en minipaus själv.. Vart mycket nu. Och mer blir det..

Vad jobbigt att du gått upp, det har nog jag med. Inte vågat väga mig. Och inte kunnat heller för den delen.

Skönt med semester !! <3

2011-09-26 @ 21:37:09
URL: http://minimalistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0