uppdrag v.36 .

Tjohoo!

Nu är jag på jobbet och haft en ledig dag sen kl 11 idag... men jag har bara sovit och ätit middag med min familj. Idag slutar jag klockan 21 så det blir en ledig kväll också! Tjohoo!
Hur som helst sitter jag nu och planerar nästa veckas träning. Det är då sista veckan på golfen för mig och jag jobbar 12-19 så jag ska försöka att både gå till jobbet och hem!

... Så för att motivera mig själv lite granna (min motivation är lite halvt borta just nu - hjälp!) så har jag satt upp ett mål/uppdrag för nästa vecka. Att avverka minst 15pass under vecka 36. Är ni på?





Det är samma regler som för mitt stora uppdrag för resten av året, alltså minst 30minuter och det ska vara lite ansträngande och pulsökande. Yoga tex är accepterat för att det är lugnt men ändå lite jobbigt! Ni får gärna skriva en kommentar till mig efter dagens/veckans slut om ni klarat målet, behöver hjälp med motivationen eller så.
Det är bara en vecka, så det klarar vi!




Kom igen, nu kör vi!
V





Kommentarer
Postat av: Lina

Det går helt OK med maten, men är obotligt lat så jag kommer inte iväg för att röra på fläsket (usch).. Så jag vill gärna vara med på ditt uppdrag, men det ända jag kan göra är typ att powerwalka haha... Bleh.



Hur går det för dig, och hur är det med livet? Puss! <3

2011-09-03 @ 19:24:35
URL: http://iwantbones.webblogg.se/
Postat av: Lina

Haha, samma här! Ja, det kör vi på tycker jag hihi :)



Jag bor i något jag brukar kalla Helvetet på jorden, närmare bestämt en liten by utanför Mitt älskade Göteborg (som jag ska flytta tillbaka till om ett år). Vart bor du? :)



Åh, ja, det såklart. Men min kamera är på vift någonstans och har inte riktigt råd, än, att köpa en ny, men det ska jag snart göra så jag kan lägga upp bilder. Är lite rädd för att någon ska känna igen mig och så, dock...



Puss, och tack! Gillar din blogg med<3

2011-09-03 @ 19:38:59
URL: http://iwantbones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0