wordfeud & the sims 2 .

I looove spelet wordfeud på iphone. Superkul... det är som Alphapet eller vad det heter fast man kan spela mot andra som har iphone. Det ösregnar ute och jag har absolut ingen aning om varför jag ska jobba när det är sånt här väder ute... Någon som vill spela golf i ösregnet? Nope, tänkte väl det!
Jag kom precis på vad jag vill göra. Jag vill spela the sims 2, jag älskar det spelet! :) Någon dag ska jag ta en heldag och vara hemma med mig själv och spela the sims 2, all day long!
Tur att pappa, min vän A och någon random håller mig sällskap på speler iallafall.
Har ni wordfeud?
V

Kommentarer
Postat av: Isa

HAha! Jag drömde om sims inatt ;) Jag tänkte att jag skulle leta upp spelet men jag ser supersize vs superskinny istället :)



Ingen av mina vänner vet om min blogg, en av dem har ioförsig läst vissa gamla inlägg fast i dagboksformat... Tror dock inte att jag skulle vågat ge hela bloggen, jag skriver ju så öppet! Och inte bara om maten utan även självskadebeteendet och droger etc. En vän hade jag kanske kunnat ge den till, men det är ändå skrämmande.. Jag tycker du är modig som vågar visa den! :)



Jag förstår att det hade känts skönt för dig att kräkas efter en hets, men jag håller med din vän... Det är en dålig ovana som är omöjlig att sluta med och som ökar hetsätandet rejält. Varför försöka avstå när man kan spy ändå, liksom? Jag ångrar att jag började och jag hoppas att du inte gör det!

2011-09-07 @ 18:21:40
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Isa

Föresten har du någon speciell målvikt? Eller går du bara på hur kroppen ser ut? :)

2011-09-07 @ 18:36:31
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Isa

Jag tycker ändå att du är modig som har vågat ge den till två personer! Jag är 22 och bor i Norrbotten/Västerbotten. Var bor du? :)



I teorin kanske det låter bra, men nej... När man får spya i ansiktet, spyr i burkar i sitt sovrum, får yrsel, hetsäter 10ggr mer och lägger 10ggr mer pengar på mat så är det inte värt det. Jag önskar att jag inte kunde spy jag heller... Tugga-spotta går ju dock. Känner mig hemsk som tipsar om det, men det kan vara ett bra sätt att stoppa en hets.

2011-09-07 @ 19:06:09
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Isa

Nej, jag spyr nog varannan dag i snitt men jag försöker verkligen låta bli. De dagar då jag inte spyr äter jag väldigt kontrollerat och med begränasat antal kcal... Tyvärr klarar jag inte riktigt det och har typ 0 självdiciplin så när jag misslyckas och får ångest så spyr jag. Ibland tugga-spotta, sväljer ibland och spyr efteråt.



Det där med låren nojar jag också över, numer går låren inte ihop när jag står men de är ändå väldigt slappa och fettiga... Tyvärr. Jag är som den där 45kilos tjockisen^^ Så jag hoppas på lite mindre fett och kanske mer muskler men jag HATAR träning.

2011-09-07 @ 21:06:06
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0