femtiofemkommafyra .

Hej!
Det var så klart vätska som behövde kissas ut så när jag vaknade idag var jag 1,5 kg lättare ;) skön boost!
Idag har jag lunchat med min kära vän C och sedan har jag jobbat.
Det har inte varit en speciell dag - men jag är sjukt hungrig fastän jag ätit kycklingsallad, nudlar, choklad, läkerol och lite godis... Ska snart testa chipsen Kebabdrömmen... har ni smakat dem?



Imorgon bitti ska jag ta mig en långpromenad -feels good! :)
Imorgon fyller min lillasyster 7 år. <3
Imorgon har jag tenta :(
Imorgon ska jag vara nyttig.
Imorgon ska jag göra massa saker som måste göras. :D



Det känns väldigt skönt att det går bra nu iafl!
Och så ska jag & C på Kanye West och Jay Z i Maj efter jag kommit hem ifrån Mallorca :D
Ciao
V



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0