andra dagen avklarad .

Jag mår så sjukt illa!!! Jag har precis ätit kyckling med gammal bearnaisesås och tsatisiki. Till det drack jag ett stort glas lättmjölk. Jag gillar verkligen mjölk, men jag blir svullen, får lite ont i magen och mår illa utav det så det är synd!
Seminariet gick bra och nu har jag pluggat lite på min deltenta tills på fredag. Men jag fick en ny tenta idag så det är sjukt bajs.
'
Idag har jag ätit:
Frukost: Lätt vaniljyoghurt med osötad müsli
Lunch: Tonfisksallad
Mellanmål: Mandlar och tranbär
Middag: Grillad kyckling med tsatsiki, bearnaisesås och ett glas mjölk.
'
Jag kanske äter något mer sen gottigt ikväll om jag mår bättre men det är väl bara bra om jag inte har lust och får massa onödiga natt-cravings! :D
Denna bilden får mig att må riiktigt illa!
Det känns som att spyan är nära asså! Tänk då att mixa den som det blir i magen. URK!
Natti darlings!
V

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske är laktoskänslig :)

2012-03-01 @ 17:20:27
URL: http://dontwanttobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0