förlåååt .

... för att jag varit så dålig på att blogga! jag har inte haft någon dator framme och hafe fullspäckade dagar. :)
Idag var jag i skolan igen och det gick bättre idag än förra gången och nästa vecka har jag mitt första seminarium som jag ska plugga på som baaara den!
'
Jag är fortfarande på G att bli sjuk tror jag, men ska försöka få i mig bra med vitaminer och bra med sömn så löser det sig säkert... kan inte vara ledig från jobbet nu fram till 12 Februari så jag får bara bita ihop... så länge jag inte får kräksjukan (men det hade inte varit helt fel).
'
På lördag slutar jag tidigt så då ska jag shoppa lite till och om jag väger under 55.5kg då ska jag unna mig något fint! kanske mina efterlängtade piller ;)
'
På lördag ska jag också sätta upp delmål med belöningar (belönar mig ju alltid nu ändå även när jag varit dum)... så slut på det!
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0