lördag : klockan blev fyra när benen försvann .

Hade glömt trycka påe publicera så här kommer lördagens inlägg!

Igår tror jag faktiskt att jag gick minus. Jag promenerade hem i 30min snabbt och så stog jag upp och gick omkring från kl 09-04. igår åt jag en ca 1.5dl lätt vaniljyoghurt, en kycklingsallad m currysås, 1/3 nutrilett brownie och kanske 2-3dl chilinötter. Så jag är nöjd!

Nu har jag slutat jobbet och är på väg hem. Ska sova eftersom jag fick typ 3h sömn inatt. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Blir 25årsfest ikväll iafl men jag ska inte dricka och så funderar jag på att ha en gi-dag idag med... Kanske blir svårt eftersom jag inte vet vad det bjuds på ikväll och att jag inte vill förbjuda mig för mycket. Jag känner mig själv och det brukar resultera i megahets :p

Jag ska iafl försöka avstå från kolhydraterna och INGET godis! Chips etc kaanske men inget godis! :) det får jag vänta med tills 30 februari.

V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0