tandläkaren .

God megamorgon! Nu är jag på väg till tandläkaren och ska lägga plast på en tand.

Nu är jag inne i väntrummet. Det är alltid sån pinsam tystnad! Jag vill bara prata med dom eller sätta på hög musik typ för att break the ice! :p skitjobbigt!

Efter tandläkaren ska jag hem till A's lägenhet och sova och sen äta frukost. Klockan 12 ska jag göra naglar och efter det ska jag försöka styra upp en shopping med mina småsystrar :)

Vilken färg tycker ni att jag ska ha på
Tipparna? Ljust guldglitter, vitt glitter eller helvita? Eller kanske något annat?

Jag ska kunna ha det till kostym utan att det blir för mycket. :)
V


Kommentarer
Postat av: Becky

vitt glitter skulle nog varit riktigt snyggt :)

2012-02-01 @ 14:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0