wakeupcall .

Nu ligger jag i sängen och ska sova någon timme. Har fått flour så jag får inte äta något på 1h... Då kan jag ju lika väl sova tänkte jag! ... Och smälta allt.

Hos tandläkaren fick jag mig ett riktigt wake-up-call! Jag hade TRE potentiella hål i min stackars mun! Ett av dom behöver lagas och det ska jag göra 29 februari. Min tandläkare & jag tycker verkligen inte om varandra - no offence Maggan - hon tycker att jag tjatar på henne om att få tänderna inlindade i plast och jag tycker att hon är elak som inte ger mig plast och slipar mina tänder där jag vill att hon ska slipa!
Hennes argument är "det är inte fint med raka tänder" när hon ser ut som en j*vla porslinsmun själv!


Jag har försökt hota Maggan med att skaffa en privattandläkare istället, men då måste jag ju betala ett par tusenlappar för att göra det också... Sossefasoner!


Anyway - historien som spårade ur - Maggan frågade mig om jag åt mycket sötsaker & läsk och jag berättade som det var. Jag äter inte mat och dricker inte läsk, men jag äter godis i ungefär tre timmar per dag.... Då kom min dödsdom! Hon förödmjukade mig, tog ner mig på jorden, berättade vad som kunde hända, frågade om jag sökt hjälp, bad mig söka hjälp och skällde på mig så mycket hon bara kunde. Hennes assistent tittade på och nickade instämmande hela tiden... Och jag bara försökte skämta bort allting - det jag annars är så bra på!

Så nu ska jag bannemej ta tag i detta. Till 29/2 ska jag V INTE äta någonting som har med godis att göra. Jag kommer säkerligen att gråta och vara jobbig, tråkig och allt möjligt men nu j*vlar!!! Jag ska bevisa för Maggan-haggan att jag kan klara det här. Det skulle göra henne så stolt!

Kan ni svälta er själva (inget illa menat) så kan jag ha godisförbud i en månad! Tack för att ni inspirerar mig tjejer! :)

NU KÖR VI!!!!!!!!
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0