abtronic x2 .

Hej!
Nu har jag varit på jobbet och jobbat i en timma... pinsamt va dålig jag är på det där med att komma i tid och faktiskt jobba på mitt enligt mig flextidsjobb! :( Och så åt jag sushi med mina jobbkompisar - eller a... jag äter ju bara riset!

Idag:
... känner jag mig väldigt trött, men ändå full av energi på något konstigt vis. Jag pratade med min kära vän C i 45min förut så hon gav mig nog lite glädje och ork!
... fick jag mitt körtillstånd och får nu övningsköra privat med min plastmorfar och med A så det är jag också glad för!
... har jag fått tränat lite!
... köpt en Abtronic X2 som förhoppningsvis ska göra min mage (&kropp) lite plattare, hårdare och finare! :D
Nu ska jag gå upp på mitt rum och byta om till träningskläder och sedan ska jag köra mitt pass på Wii! :D Det är super! En blandning av yoga, pilates och styrketräning... känns gött i musklerna efteråt! :)
Jag tänkte lägga upp lite bra tips sen också så håll er uppdaterade!
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0