älskar .

Jag älskar doften av nybryggt kaffe på morgonen! Det är ju bara såå underbart!
Nu har det blivit ca 8 koppar te med massa mjölk och suketter varje dag för mig nu och när det inte funnits suketter har jag tagit 4 sockerbitar = inte ok! Dessutom har te en förstoppande effekt och jag gör det äckliga typ var fjärde-femte dag nu, inte ok!
Därflör blir det svart kaffe med ibland lite mjölk nu istället för te framöver.

På tal om äckligt så har jag glömt ta p-piller nu tre dagar i sträck, så jag fick min mens idag igen. Jag hade det ju nyss!! Men men, det förklarar väl varför jag vägde 55.5 igår igen. :(
I Fredags var jag på 11årskalas och åt jordgubb & vaniljsåspaj (jätttegod) och tacos. Jag orkade bara en tacos vilket var lite konstigt. Dessutom igår när jag hade lördagsfrossa åt jag kanske 10 godisbitar. Det var allt :S

Nu blir det frukost och jag ska äta underbara Ekströms Lågkalori Aprikoskräm (25kcal/dl) med lättmjölk (40kcal/dl).

En stor skål med detta blir 2dl aprikoskräm och en dl mjölk = 90 kcal och så 4dl svart kaffe till = 94 kcal och då är man bra mätt asså!
Jag älskar att bara sitta i lugn och ro på morgonen, äta min frukost, dricka mitt kaffe och läsa någon tidning eller något.
V

Kommentarer
Postat av: Cicilia

Jag älskar också kaffedoft på morgonen! : )

2012-01-29 @ 14:23:51
URL: http://ciliacicilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0