femtiofemkommanio .

JAG ÄR FAST PÅ 55.9 och 56.1!!! Det är jättejobbigt och det känns bara som att jag står och stampar just nu :/
Så idag när jag vaknade kl 13 åt jag frukost - 2 polarbröd med philadelphia och ½ grapefrukt - och sedan följde jag pojkvännen till jobbet och gick sedan hem igen (25min). Så nu har jag tränat lite... har fortfarande på mig träningskläderna, så nu ska jag rulla fram min crosstrainer och köra lite till någon film!
(Förresten: Jag flyttade nyårsinlägget till min privata blogg istället!)
Jag och A har totalvänt på dygnet och går och lägger oss vid 7 på morgonen och vaknar vid 4 på eftermiddagen! Så nu idag sov vi från 05-13 så att jag fick mina åtta timmar som är så bra för viktnedgången! :)
Nu ska jag snart börja plugga på Göteborgs Universitet också, så då måste jag ha lite bättre dygnsrytm, äta bättre och träna mera! :D
Så nu blir det lite träning och film - och så bjuder jag på två bilder på mig... orkar inte vara så anonym längre!
Vi hörs snart!
V

Kommentarer
Postat av: S

snygg kropp!!

2012-01-05 @ 16:12:56
URL: http://kilogram.blogg.se/
Postat av: Cicilia

Skitsnygg kropp ju!

2012-01-23 @ 18:44:56
URL: http://ciliacicilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0