försenad igen .

God morgon!

Nu sitter jag på bussen och har missat min spårvagn så att jag "bara" skulle bli 30min försenad till jobbet,.. Så vi får se hur sen jag blir nu istället!

Idag jobbar jag till 21 och sedan ska jag hem och kurera mig med ett varmt bad, slinga håret, göra ansiktsmask och mysa till det lite. Efter det ska jag göra min att-göra-lista som är alldeles för lång!

Imorgon ska jag vara frisk har jag bestämt och börja träna. Det ska bli sååå skönt att äntligen komma igång.

Imorse vägde jag 55.4 = +1kg sen i förrgår! Vad hände där?!!

Det går jag väl förhoppningsvis snart ner igen, men det var ju inte kul att se de siffrorna! :(

V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0