god morgon .

Nu har jag precis gått upp ur sängen och ätit tre chokladpraliner ur en Paradis-ask.
Jag och A ska till stan och köpa ett par sulor till mina skor, kanske fika och lite så för ikväll ska vi äta middag på restaurangen Wood och vara på middag hemma hos mig dit min släkt kommer... så det blir mycket ätande idag.
'
För att vara lite personlig & äcklig så har inte jag gjort nummer 2 på God-knows-how-long typ... Säkerligen en vecka! Så idag ska jag dricka mina underbart goda sockerfria äppelcidervinäger-tabletter som har laxerande effekt vid "överkonsumering"... vilket jag aldrig varit med om fastän jag druckit typ 4st. Vi får se hur det går. Det är ju faktiskt så att ni också bajsar så det är väl inget jag behöver skämmas över ;)
'
Jag ska också försöka klämma in en promenad ganska snart... iafl på 30 min. Nästa vecka börjar min nya utmaning och den kommer vara i två veckor och innehålla en massa träning och en strikt diet! Mer om den lite senare/imorgon!
Have a nice day ladies & gentlemens!
V

Kommentarer
Postat av: Lyckan

Provat phyllisfrön? De håller min mage igång iaf ;)

2012-01-07 @ 19:09:31
URL: http://lyckanforhundarsomoss.blogg.se/
Postat av: Lyckan

http://www.risenta.se/sv/Vara_produkter/Psylliumfro/



Var visst alldeles förvirrad när jag försökte stava sist :) Finns i de flesta stora mataffärer, köper mina på coop!

2012-01-07 @ 20:52:41
URL: http://lyckanforhundarsomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0