missat .

God morgon!
Idag har jag och A haft herr vaktmästare på besök och han ska åka och köpa ett nytt fint badkar till oss, fixat ett uttag och fixat köksfläkten. Det tackar vi honom för! Nu ska vi montera ut det gamla badkaret och tvätta kläder och sedan blir det senfrukost.
Jag är ju såå dum asså, jag glömde min tid hos min kära nagelteknolog. Skulle varit hos henne kl 12, men som tur är har jag gått hos henne i snart ett år tror jag det är, så hon hade överseende med att jag kom på en timma senare att jag glömt av det! Tack Therese! :)
Därför får det bli imorgon istället och då ska jag även till tandäkaren och lägga plast som lossnat på en tand.
Idag har jag min första riktiga lektion/föreläsning på skolan och det ska bli jättespännande! :)
V

Kommentarer
Postat av: A

Jag vet inte om du läste min blogg, men har gjort en ny! - willbeethin.blogg.se

kram <3

2012-01-31 @ 13:54:02
URL: http://willbeethin.blogg.se/
Postat av: Cicilia

SV: Okej, då förstår jag!



Det går bra för mig. Dock så har jag börjat få lite panik när jag äter saker som jag inte kan räkna kcal-innehåll. (Tex när jag äter i stan) Jag vill gå ned till 54. Dock är det en hemlighet här hemma eftersom min pojkvän börjat säga att " Lova att inte gå ner ens ett kilo till" osv. Och att han ska börja tvångsmata mig om jag försöker gå ned mer. Jag är ju på vikten som jag alltid sagt är min målvikt 57, men... är inte riktigt nöjd. Så nu har jag ny målvikt på 54 som sagt.... Att man aldrig kan bli nöjd, eller hur?

2012-01-31 @ 13:54:53
URL: http://ciliacicilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0