sparrissoppa 60 kcal .

Jag köpte Cup a Soup (liknande varma koppen) häromdagen och deras sparrissoppa innehåller bara 60 kcal/portion. jättebra! Soppan heter Asparagus. Den är ju inte så jättegod som om man gjort riktig soppa på sparris, men det tar 2 minuter och är ätbart. Jag var inte så hungrig nu innan jag åt den, men jag är absolut mätt nu efter den! :)
Det finns tydligen de som gått ner ganska mycket på att äta cup a soup-soppor som diet istället för vanlig mat. Det finns många typer av soppdieter så det kanske blir något att prova på en vecka. Jag har väldigt svårt för att förbjuda mig att äta någonting, så det skulle antagligen inte fungera för mig! :P
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0