tidig morgon för fröken v .

God morgon!

Nu har jag varit och köpt studentlitteratur och en jättefin klänning och är på väg hem igen. Ska sova, äta frukost och sedan åka och handla med mamma och A kl 12.

Idag ska jag & A vårstäda i vår lägenhet och städa ut julen. Dagen i dag är ju en perfekt dag för att göra det, iafl i Göteborg där vårkänslan är enorm! Jag är verkligen på bra humör nu för min nya fina klänning & obligatoriska kursbok! :)

Jag kom in på en ny kurs som jag tackade ja till igår, så nu läser jag tre kurser och den nya heter grafisk produktion.

Ha en jättebra dag allihopa!
V


Kommentarer
Postat av: likethisthin

sv: haha ja alla är olika, men jag kan ju inte påstå att jag hade tackat nej till en victoria secret modell heller!! ;)

2012-01-25 @ 22:28:56
URL: http://likethisthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0