utmaningen beach 2012 .

Utmaningen denna vår kommer att börja på måndag v.4 (23 Januari) och hålla på tills 31 Maj.
Jag ska under denna period avverka 100 träningspass på minst 40minuter.

Jag kommer uppdatera min ticker uppe i vänstra hörnet efter varje träningspass och om ni vill vara på utmaningen kan ni också skaffa en ticker genom att klicka på min så står det hur ni gör en egen!

Det är 130 dagar under perioden, vilket innebär att man tränar 100 och har ledigt 30 dagar (= en månad utav 4, så det blir hälsosam träningstakt).

Efter varje varje vecka (på söndagkvällarna) kommer jag att göra ett inlägg om hur det gått under veckan och där får ni gärna kommentera hur NI har tränat för att hålla koll på hur det gått för oss alla.











Nu kör vi stenhårt inför Beach 2012!
V

Kommentarer
Postat av: L

Du kommer säkert klara det om du vill! :D <3



SV: Ledsen att det har dröjt med svar, och tack så jättejättemycket! Ska nog starta en skyddad blogg faktiskt där jag kan lägga upp mer privata bilder :))

2012-01-22 @ 15:50:09
URL: http://skinnylittlesecrets.blogg.se/
Postat av: W

oh va bra det där lät! Jag ser verkligen fram emot att vara smal i sommar!

2012-01-23 @ 08:07:19
URL: http://proanalife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0