ä n t l i g e n .

Äntligen går det att blogga från appen! Någon mer som inte kunnat logga in? Jag har varit i Frankrike och Tyskland sedan jag skrev senast och shoppat en massa i underbara Paris och gått på champagneprovning i champagne! :) Min vikt står exakt helt stilla at the moment... Jag äter typ 500g godis om Dagen och är fortsatt onyttig men vikten är på 55,5 varje morgon. Inte ett gram upp eller ner :s så har set varit i typ två veckor nu! Jag har börjat på en Detox för att rensa ut onödiga saker i kroppen. Denna köpte jag på Life (hälsokostbutiken) för 269:- och den heter Detox slim. Den hjälper kroppen att rensa ut gamla fettreserver - för vem vill gå och bära runt på gammalt fett?! Än så länge går det bra. Jag gör ju typ aldrig nummer 2 så nu under detoxen gör jag det en gång om dagen/ varannan dag så det är verkligen inte något laxerande så! Dock kissar jag ganska ofta nu :p Va skööönt att jag äntligen kan blogga nu igen :) hoppas det går bra för er! Puss V


Kommentarer
Postat av: Sara

Hur tycker du detoxen funkade?? Rekomenderar du den? :)

2012-07-24 @ 02:56:09
URL: http://saralundin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0