veckan börjar med en halv calzone .

... Ja det går ju inte så bra, men jag har tänkt väldigt mycket på detta med bloggandet och kommit på att varje gång jag varit nere och smakat på 53kg har jag varit nöjd men inte tillräckligt nöjd. Varje gång jag går upp ifrån 53 ångrar jag mig sååå mycket och önskar att jag vägde 53kg igen. I lördags var jag ute och fick såå många komplimanger. Det var två killar (fula men ändå) som under loppet av en minut försökte börja prata med mig och sånt men jag gick därifrån, sedan var vi ute med min pojkvän och hans kompisar och de pratade om hur perfekt rumpa jag hade och kände på den och sånt... så jag tog faktiskt åt mig och blev glad av uppmärksamheten jag fick!
Nu ska jag självklart komma igång och i bra form... Med start idag. No excuses! Jag ska ta en promenad idag och även om jag har tunga stålhätta-primeboots och en tight skinnjacka så ska jag gå så fort jag bara kan och försöka röra på mig så mycket som möjligt, ta trappor istället för hiss osv.
Nu ska jag komma igång med bloggandet igen också, jag vet att jag har sagt det länge nu och förlåt för det men nu är det verkligen dags. Utan bloggen och utan Er som stöttar mig och ger mig tips bryr jag mig inte om detta, vilket jag vill göra!
Visst - dagen börjar med en halv calzone the V way... utan skinka med ananas... men dagen slutar med gott samvete!
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0