candyjunkie .

Hej!
Nu idag och igår har jag haft såna godishetsdagar och jukfood-dagar... åt Thaimat, pizza och godis igår och en fralla.
Idag ska jag sola, jobba och ta en promenad. Ska sola kl 17 så jag tänkte promenera tills dess typ. Ikväll blir det film och godismys med familjen och pojken.. och imorgon är jag nyttig! :D Ska köra på GI för att bli lite "renare". Som ni kanske vet/har förstått så håller jag inte på som tidigare (eller vad bloggen givit för sken av mig vet jag inte riktigt, men har mina aningar). Jag har ju aldrig fastat eller så - sånt lyckas jag inte med. Utan jag har haft som mål att vara sund och nyttig.
Det gick jättebra förra veckan, men nu har jag tänkt att jag kan unna mig lite för mycket så nu får det bli skärpning. Nästa vecka ska jag vara riktigt nyttig och se till att slipa det sista möjliga på min Mallorcakropp... så det ser jag faktiskt fram emot! Och väl i Mallorca ska jag inte slappa till det allt för mycket utan jag tänkte försöka ta morgonpromenader och eftersom jag har semester ska jag njuta till max - men inte onödiga saker som en extra pizza vid poolen vilket inträffade typ 6 dagar av 7 förra året då vi var där! ;)
Hur går det för er nu?
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0